דרושים /ות מדריכים /ות בעלי /ות ניסיון הרוצים /ות לעבוד בסביבה מקוונת. אז אם יש לך כישורי מנהיגות, יזמות ומיומנויות תקשורת נהדרות, מקומך איתנו! ההזדמנות: היו בחזית תחום החינוך המקוון בחברנו אשר הניסיון, הידע, סביבת הלמידה האיכותית ותכני לימודי ייחודים שפתיתחנו לאורך השנים בתחום החינוך הטכנולוגי, הפכו אותנו להיות מהמובילים בתחום. החברה פועלת בתחום ה- eLearning מזה 20 שנה. החברה מפתחת תוכניות חינוכיות לילדים ולנוער בחינוך הטכנולוגי, שם יצירתיות וכושר המצאה הופכים לכשורי חיים. אנו מספקים הכשרה נהדרת בתחום אשר מביאה את המדריכים שלנו לכדי הדרכה מתוך למידה משמעותית וניסויית. אין צורך בידע קודם! אנו ניתן לכם /ן את כל הכלים הנדרשים לכם /ן!
דרישות: * עברית ברמת שפת אם. * אנגלית ברמה גבוהה. * לפחות שנתיים ניסיון בהדרכת ילדים ונוער – חובה. * כישורי תקשורת והדרכה מצויינים. * הבנה בסיסית בהפעלת זום. * ידע בקידוד ובמחשבים – יתרון קל. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. הגשת קורות חיים בקישור: www.eteachergroup.com/careers/teachers/A6.B18/online-instructors-for-coding-courses—kids-and-youth—israel/all/?coref=1.10.rE1_10E&t=1608728361461
[1:28, 24.12.2020] יוסי יואלמן: תאגיד מוביל בתחום החקלאות בחדרה דרוש/ה חשב/ת לקבוצה תחומי אחריות: א. הכנת דוחות רבעונים סקורים. ב. הכנת דוחות שנתיים מבוקרים. ג. הכנת דוחות תמחירים בפרדסים ובמטעים. ד. טיפול בקבלת כספים ממשווקים (תשלומי מפרעות, תוספות, סגירת זנים). ה. טיפול בסוגיות חשבונאיות שונות ואופן רישומן בספרי החברה. ו. מתן מענה ופתרונות למנהלי החשבונות. ז. טיפול בנושאי תמחיר, העמסת עלויות וכד'. דרישות: השכלה נדרשת – רו"ח, תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות – הכרחי. ניסיון נדרש – ידע וניסיון רב בהכנת דוחות כספיים וחשבונאות – תנאי סף. שליטה טובה באקסל, הכרות עם מערכת מעלה – יתרון, ניסיון בחברה תעשייתית וביצוא- יתרון משמעותי. תכונות נדרשות – יושרה ואמינות, מקצועיות, אחריות וראש גדול, יכולת למידה, סדר וארגון ברמה גבוהה. * משרה מס׳ #98131 מיועדת לגברים ונשים כאחד נא לשלוח קו"ח לכתובת hilleljobs8@gmail.com ולציין מספר משרה.
לחברה גדולה ומובילה בתחום עיצוב הבית דרוש/ה נציג/ת שירות טכני המשרה ממוקמת בשרון מענה טלפוני מקצועי ללקוחות (ללא מכירות) ואבחון טכני של התקלה. קישור בין גורמים שונים (טכנאים, מתקינים וכו') עבודה טלפונית ומול מחשב העבודה במשרה מלאה בשעות 8:00-16:30, יש גמישות קלה בשעות דרישות: ניסיון בשירות לקוחות – חובה רקע טכני, ראייה מרחבית ויכולת קריאת שרטוטים – חובה הכשרה כהנדסאי/ת אדריכלות או מעצב/ת פנים או הכשרה דומה – ייתרון משמעותי תודעת שירות גבוהה, סבלנות ואורך רוח, יכולת התמודדות עם מצבי לחץ – חובה ידע וניסיון בעבודה מול מחשב (אופיס) – חובה * משרה מס׳ #102290 מיועדת לגברים ונשים כאחד נא לשלוח קו"ח לכתובת hilleljobs8@gmail.com ולציין מספר משרה.
דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת למנכ"לית חברה העוסקת ביעוץ מס בתל אביב. * ישיבה בקבלה של המשרד. * ניהול יומן ותיאומי פגישות מרובות משתתפים. * תמיכה אדמיניסטרטיבית. * סיוע וליווי שוטף של המנכ"לית לאורך יומה. * טיפול בנושאים אישיים של המנכ"לית. * ביצוע הזמנות רכש. * ביצוע תיאומי טיסות. * מענה טלפוני. * קבלת קהל. דרישות: – השכלה אקדמית. – ניסיון של לפחות שנתיים (מאותו מקום עבודה) בתפקיד עוזר/ת אישי/ת – חובה. – עברית שפת אם. – אנגלית שפת אם – יתרון מובהק. – עבודה בתוכנת אופיס – חובה – יכולת עבודה עצמאית, תעדוף משימות וגימוש, שירותיות וייצוגיות, אסטרטיביות ומוסר עבודה גבוה, בעל/ת הבנה מהירה וחדה. תנאים: ~ משרה מלאה + זמינות לשעות נוספות במידת הצורך. ימים א-ה בין השעות 9:00-18:00. ~ שכר הולם למתאימים/ות. ~ חדר כושר חינם בבניין. ~ המשרד נמצא בצמוד לתחנת רכבת השלום. * משרה מס׳ #100949 מיועדת לגברים ונשים כאחד נא לשלוח קו"ח לכתובת hilleljobs8@gmail.com ולציין מספר משרה.
דרוש/ה מנהל/ת צוות הנהלת חשבונות דובר/ת אנגלית לחברה ברמת גן התפקיד כולל: – ניהול צוות הכספים בחברה – התנהלות שוטפת מול לקוחות וספקים בארץ ובחו"ל – הפקת חשבוניות והתאמות בנקים – הכנת דו"חות ודיווחים חודשיים/שנתיים – תשלומים ופקודות יומן דרישות: – ניסיון בניהול צוות הנה"ח. – תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 ומעלה. – ניסיון של 5 שנים ומעלה בהנהלת חשבונות – עברית ואנגלית ברמת שפת אם, אנגלית עסקית – חובה – שליטה מצוינת בישומי אופיס – חובה – ניסיון בעבודה מול ספקים ולקוחות בחו"ל – יתרון – יכולת קבלת החלטות עצמאית – יחסי אנוש מצויינים העבודה הינה במשרה מלאה בימים א'-ה בין השעות 09:00-18:00. התחלה מיידית ולטווח ארוך. * משרה מס׳ #94718 מיועדת לגברים ונשים כאחד נא לשלוח קו"ח לכתובת hilleljobs8@gmail.com ולציין מספר משרה.
[8:30, 24.12.2020] יוסי יואלמן: דרושה!! עוזרת סמנכ"ל לניהול אולם רכבים בהרצליה (11:00 עד 18:00) + ימי שישי (10.00-14.00) בתחום רכבי היוקרה בהרצליה דרוש/ה למשרה חלקית (2/3 משרה) עוזרת לסמנכ"לית החברה לניהול האולם לתפקיד מאתגר. משרה בין השעות 11:00 ועד 18:00 בימי א-ה, ושישי 10:00-14:00 ****************** תיאור תפקיד: – אדמיניסטרציה (חובה ניסיון ) – סדר, ארגון וניקיון אולם התצוגה. – קבלת קהל ומענה טלפוני. – טיפול ואחריות על מערכת ה- CRM. – טיפול בפרויקטים נקודתיים תחת הסמנ"כלית. – מכירת אביזרים נלווים דרישות – יחסי אנוש מעולים! – איכפתיות ומוסר עבודה גבוה (תקתוק משימות) – חייכנית ואנרגטית – ניסיון מוכח ב- Office – ניסיון במערכת CRM (יתרון !) – ניסיון במכירות (יתרון) – אנגלית ועברית ברמה גבוהה!! (חובה!) – דוברת רוסית (יתרון) קורות חיים אל: Otsharlok@gmail.com
⬆️שימו לב למשרה הבאה! אם את/ה פלפל/ית , מדיה חברתית הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלך מקומך איתנו ניסיון בתפקיד ש"ל עם תפעול מדיה חברתית- ייתרון משמעותי! kerens@manpower.co.il
[8:31, 24.12.2020] יוסי יואלמן: מנהל.ת מתחם מועדוניות של עמותת אליפלט אנו מחפשות איש.ת חינוך עם ניסיון בעבודה עם ילדים בסיכון לניהול מתחם מועדוניות הפועלות החל מתום יום הלימודים ועד שעות הערב במתחם בית ספר יסודי . תיאור המשרה: • אחריות כוללת על התנהלות בפועל של המועדוניות • אחריות לליווי הצוותים והמתנדבים לאורך יום הפעילות • בקרה על יישום נהלי העבודה: סדר וארגון, סדר יום, תפעול תוכנית ההזנה ועוד • ניסיון בניהול תקציב • פתרון בטיפול נושאי משמעת ואירועים חריגים • תקשורת מול ההורים ומענה לפניות במהלך יום הפעילות • כפיפות למנהלת המערך החינוכי- עו"סית קהילתית **יתרון משמעותי לתואר ונסיון בתחומי החינוך, הטיפול ועבודה עם ילדים בסיכון. היקף המשרה: 70% תחילת עבודה: מיידית מקום הפעילות: ת"א אנא שלחו קו"ח ל: cv@elifelet.org.il
למפעל קרמיקה שיקומי של אנוש ברמת השרון דרוש/ה מנהל/ת. התפקיד כולל אחריות לניהול השיקומי והתפעולי של המסגרת, הובלת צוות מקצועי, שימור ופיתוח תהליכי עבודה פנים ארגוניים, פיתוח קשרי עבודה עם גורמים קהילתיים שונים ויצירת שיתופי פעולה. העבודה מלווה בהכוונה והדרכה מקצועית. אחוז המשרה: 60% (עם אופציה להגדלת המשרה) לשליחת קו"ח- tinyurl.com/y4tpbml8 המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
[8:49, 22.12.2020] יוסי יואלמן: לחברה טכנולוגית בצמיחה באזור המרכז דרוש/ה תומך/ת טכני נייד/ת (המשרה עם רכב) משרה מלאה, נסיעות מאזור השרון עד השפלה. משימות הכוללות טיפול במשתמשי קצה, ניהול קשר מול גורמי חוץ טכניים דרישות: לפחות שנתיים ניסיון כאיש/ת helpdesk / טכנאי/ת שטח – חובה ניסיון hands on בטיפול ותחזוקה בשרתים, תחנות קצה, יכולת פתרון תקלות באופן עצמאי – חובה! היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה של windows – חובה שליטה טובה ב – office2016/2019/365 ידע בניהול משתמשים ב AD/365 ניסיון במוצרי Cisco, Checkpoint ,FortiGate. היכרות טובה עם ציודי FWs ומרכיבי אבטחת המידע השונים ( PIX, ,IPS Checkpoint). יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה, נכונות ורצון ללמוד ולהתפתח. * משרה מס׳ #102002 מיועדת לגברים ונשים כאחד
יש לציין בקו"ח עבור איזה משרה asher2018asher@gmail.com [8:49, 22.12.2020] יוסי יואלמן: לחברה מצליחה בתחום האופנה בנתניה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות וחשב/ת שכר. במסגרת התפקיד: אחריות על מערך הנהלת חשבונות, דיווח לרשויות, התאמות בנקים ואשראי, ספקים, לקוחות, סגירת מאזן והכנת שכר.
דרישות התפקיד:
ניסיון בהנהלת חשבונות עד מאזן – חובה.
ניסיון בהכנת שכר – חובה.
ידע בתוכנות פריוריטי ושיקלולית – חובה.
* משרה מס׳ #101836 מיועדת לגברים ונשים כאחד
יש לציין בקו"ח עבור איזה משרה asher2018asher@gmail.com [9:57, 22.12.2020] יוסי יואלמן: אני מחפש מעצבת גרפית פרילנסרית לעיצוב מוצר . הכולל קופסא . בתחום צעצועים ואלקטרוניקה. נא לפנות בווצאפ 0527703017

דרוש/ה גרפיקאי/ת למשרד מיתוג שמתמחה בתחום הקולינריה 🥂🥢 * המשרה בתל אביב * קו"ח/תיק עבודות hofit@hamitbachon.co.il [10:00, 22.12.2020] יוסי יואלמן: דרוש/ה נציג/ת מכירות ביטוח* דרישות התפקיד : 🔘 ידע בקריאת פוליסות 🔘 ניסיון מוכח במכירות ביטוחי חיים בריאות 🔘 שליטה במערכות טכנולוגיות מוטיביציה גבוהה ,כריזמה ועמידה בתנאי לחץ
9:00-15:30 א-ה ● תנאי שכר מעולים 💰 🤩 ● אווירה דינאמית ומשפחתית🥂😎 😍 פניות בוואטאפ: 052-3142140 או במייל oryona2802@gmail.com
💥💥💥💥💥💥
משרה בהוד השרון דרוש/ה מסלק/ת תביעות ביטוח דרישות התפקיד: 💢 חובה ניסיון בתחומי יישוב תביעות בריאות, חיים ואלמנטרי. 💢 ידע בקריאת פוליסות 💢 הכרת מערכות חברות הביטוח ועדכוני סטטוס תביעה 💢 ניהול מ"ו והתקשרות מול מבוטחי החברה, חברות הביטוח ,מוסכים שמאים וכו' 💢 יכולת למידה בסביבה ממוחשבת ועמידה בתנאי לחץ
09:00-15:30 א-ה ⬅️תנאי שכר מעולים ⬅️אווירה דינאמית ומשפחתית פניות בוואטאפ: 052-3142140 או במייל oryona2802@gmail.com [10:03, 22.12.2020] יוסי יואלמן: טכנאי שירות לבזק! עובדי חברה מהיום הראשון רכב צמוד+תנאים סוציאליים מעולים ניסיון טכני חובה!! קורות חיים למייל: LiorRo2@bezeq.co.il
לרשת מגדלי פיקוח על עובדים בערים: תל אביב / בני ברק / אשדוד / ירושלים / דימונה / פתח תקווה / מודיעין עילית / צפת דרוש/ה מנהל שטח שכר התחלתי 48 ש"ח לשעה קבלת רכב חברה לאחר חודש מתחילת העבודה שעות העבודה 9:00 עד 16:00 עדיפות לנסיון בתחום
✅ רצינות ✅ יכולת עבודה תחת לחץ ✅ יכולת ניהול וקבלת החלטות על צוות עובדים
לפרטים נוספים הקליקו על הקישור wa.me/972509111698 [10:05, 22.12.2020] יוסי יואלמן: דרושים במתחם הרכבת הקלה בתל אביב עובדים כללים שעות הבוקר שכר 33 ש 0548718080
דרוש עוזר לעבודות בנייה. 50 שקלים לשעה דניאל 0523873186 [17:21, 22.12.2020] יוסי יואלמן: נותנים כתף למאבק בקורונה! לטובת מבצע ״מגן אבות״ שיתחיל בימים הקרובים מטעם שיבא- תל השומר, אנו מחפשים מובילי שירות שיתגייסו באופן מיידי למשך חודשיים. התפקיד -נהיגה יומית לבתי אבות באזור המרכז/ וירושלים ותיעוד החיסונים במערכות המחשוב. חוזה גלובלי , 11,000 שח ברוטו. 12 שעות עבודה ביום -תקופת העסקה זמנית כחודשיים ללא חופשות בתקופה זו. *רישיון נהיגה לפחות שנתיים. אם יש מישהו שמעוניינ/ת אנא העבירו קורות חיים ל: Sheba.cv@sheba.gov.il #אין בעיה של העסקת קרובי משפחה [9:04, 23.12.2020] יוסי יואלמן: מנהל/ת אבטחת איכות לחברת אורטל מערכות חימום – מפעל ייצרני בתחום המתכת דרוש/ה מנהל/ת אבטחת איכות למשרה מלאה. התפקיד כולל הגדרת מדיניות, יעדים תפעוליים, ותוכניות עבודה בתחום. ניהול וריכוז כל הפעילות בתחום אבטחת האיכות בחברה. פיתוח ויישום שיטות ותהליכים לצורך בקרת האיכות ותמיכה ברצפת הייצור. הובלת תהליכים לשיפור האיכות. כתיבת נהלים והוראות, כולל תוכניות איכות, הסמכות. טיפול בתלונות לקוח. פעולות לתיקון ופעולות למניעה. הפקת דוחות איכות תקופתיים ומעקב מטלות נגזרות. תקן ISO – יישום, הטמעה וניהול במפעל דרישות התפקיד: השכלה אקדמית מתאימה / קורסים בתחום. (CQE יתרון) יכולת הבעה בכתב ובעל פה בעברית ובאנגלית ברמה גבוהה, כולל ניסוח מכתבים. • ניסיון לפחות 3 שנים בתחום האיכות בחברות ייצור הנדסיות \ מכניות – חובה • ניסיון במערכות מכניות וקריאת שרטוטים ומדידות מכניות – חובה. • יכולת תכנון והובלת תהליכים חוצי חברה. • הסמכת ספקים וניהול איכות ספקים. ביקורות קבלה והערכת ספקים. • הכרת מערך ה- ISO, היכרות עם נושא תקינה ומבדקים פנימיים וחיצוניים. • ניסיון בניהול צוות מפעלי – נוכחות ניהולית. • ניסיון בעבודה עם מערכת PRIORITY – יתרון. • אסרטיביות ויכולת עבודה תחת לחץ, יכולת פתרון תקלות. • יחסים בינאישיים ברמה גבוהה. • סדר, ארגון, דיוק, סקרנות, ירידה לפרטים. ניסיון וידע תחום ייצור ואיכות מתקדם LEAN, 6Sigma – יתרון התפקיד בכפיפות לסמנכ"ל התפעול, המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. הערות נוספות מיקום באזור אריאל . כתובת דוא"ל Meiravshir@gmail.com [9:06, 23.12.2020] יוסי יואלמן: מנהל/ת אבטחת איכות לחברת אורטל מערכות חימום – מפעל ייצרני בתחום המתכת דרוש/ה מנהל/ת אבטחת איכות למשרה מלאה. התפקיד כולל הגדרת מדיניות, יעדים תפעוליים, ותוכניות עבודה בתחום. ניהול וריכוז כל הפעילות בתחום אבטחת האיכות בחברה. פיתוח ויישום שיטות ותהליכים לצורך בקרת האיכות ותמיכה ברצפת הייצור. הובלת תהליכים לשיפור האיכות. כתיבת נהלים והוראות, כולל תוכניות איכות, הסמכות. טיפול בתלונות לקוח. פעולות לתיקון ופעולות למניעה. הפקת דוחות איכות תקופתיים ומעקב מטלות נגזרות. תקן ISO – יישום, הטמעה וניהול במפעל דרישות התפקיד: השכלה אקדמית מתאימה / קורסים בתחום. (CQE יתרון) יכולת הבעה בכתב ובעל פה בעברית ובאנגלית ברמה גבוהה, כולל ניסוח מכתבים. • ניסיון לפחות 3 שנים בתחום האיכות בחברות ייצור הנדסיות \ מכניות – חובה • ניסיון במערכות מכניות וקריאת שרטוטים ומדידות מכניות – חובה. • יכולת תכנון והובלת תהליכים חוצי חברה. • הסמכת ספקים וניהול איכות ספקים. ביקורות קבלה והערכת ספקים. • הכרת מערך ה- ISO, היכרות עם נושא תקינה ומבדקים פנימיים וחיצוניים. • ניסיון בניהול צוות מפעלי – נוכחות ניהולית. • ניסיון בעבודה עם מערכת PRIORITY – יתרון. • אסרטיביות ויכולת עבודה תחת לחץ, יכולת פתרון תקלות. • יחסים בינאישיים ברמה גבוהה. • סדר, ארגון, דיוק, סקרנות, ירידה לפרטים. ניסיון וידע תחום ייצור ואיכות מתקדם LEAN, 6Sigma – יתרון התפקיד בכפיפות לסמנכ"ל התפעול, המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. הערות נוספות מיקום באזור אריאל . כתובת דוא"ל Meiravshir@gmail.com [9:07, 23.12.2020] יוסי יואלמן: מיישמ/ת למדור מערכות מידע לאוניברסיטת אריאל דרוש/ה מיישמ/ת למדור מערכות מידע למשרה מלאה וקבועה התפקיד כולל התפקיד כולל: 1.תמיכה טלפונית ופרונטאלית במשתמשים ובמערכות השונות. 2. סיוע בהכנת מסמכי דרישה עם הלקוחות וניסיון לאתר פתרונות לדרישות. 3.כתיבת מסמכי מדיניות והנחיות (Documentation) מפורטים למערכות המידע. משרה מלאה. 5 ימים בשבוע. דרישות התפקיד: 1.תואר ראשון חובה- עדיפות לתחומי מדעי המחשב/ הנדסת תעשייה וניהול / תואר ראשון בתחום אחר לבעלי תעודה מקצועית נוספת רלוונטית בתחום. 2. שליטה טובה מאד בתוכנות אופיס. 3. יכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה עצמאית. 4. נסיון בשירות לקוחות – יתרון. הערות נוספות: קורות חיים במסמך וורד ובעברית בלבד. משרה מס' 1912 כתובת דוא"ל jobs@ariel.ac.il טלפון 074-7233091
מנהל/ת חשבונות לחברת סימונס – חברה ותיקה מאוד עם מפעל יצרני ורשת חנויות בפריסה ארצית דרוש/ה מנהל/ת חשבונות למשרה מלאה התפקיד כולל טיפול בעיקר בספקי שירות ובלקוחות מסחריים דרישות התפקיד: נכונות לעבודה מיידית הערות נוספות: נא להעביר ציפיות שכר יחד עם קורות החיים כתובת דוא"ל lilach@ibs-ltd.co.il פקס 0732250520 טלפון 0508221714 [9:08, 23.12.2020] יוסי יואלמן: עובד בצבע ושיפוץ לאבנר רמונט בעמ דרוש/ה עובד בצבע ושיפוץ למשרה מלאה התפקיד כולל עדיף רשיון נהיגה דרישות התפקיד: חרוץ ורציני הערות נוספות: העבודה באיזור השרון כתובת דוא"ל avner1949@walla.com פקס 097433507 טלפון 0505296992 [9:17, 23.12.2020] יוסי יואלמן: מורים להוראת עברית באולפני עברית לאוניברסיטת אריאל דרוש/ה מורים להוראת עברית באולפני עברית למשרה חלקית התפקיד כולל ליחידת אולפני העברית באוניברסיטת אריאל בשומרון, דרושים מורים להוראת עברית באולפני עברית ללימוד ברמות שונות. ימים א'+ ד' בשעות 18:00-22:00 דרישות התפקיד : בעלי תואר ראשון או תעודת הוראה ניסיון בהוראת עברית לפחות שנה- חובה האולפן מתקיים באוניברסיטת אריאל כתובת דוא"ל jobs@ariel.ac.il טלפון 074-7233091 [10:23, 23.12.2020] יוסי יואלמן: דרוש/ה מזכיר/ה למחלקת הנה"ח (עבודה בקפסולות) תל אביב| 09:00-16:00|40 ש"ח קו"ח 👇👇shanibo@manpower.co.il
דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל למשרת הורה מידית בפ"ת נדרש ניסיון בתפעול ושירות לקוחות. viky.segel@gmail.com
לחברת פרסייס העוסקת בניהול כלכלי דרוש/ה עוזר/ת כלכלן/ית בתל אביב 50%-70% משרה ✅ עבודה מול לקוחות החברה בהיבטים הכספיים
✅ הכרת תוכנת Excel- יתרון
✅ ניסיון באדמיניסטרציה-יתרון ✅ יכולת למידה גבוהה, אחריות אישית, יסודיות ויחסי אנוש טובים 🔹המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד 🔹העבודה במרכז תל אביב ולטווח ארוך
לשליחת קורות חיים: CV@precise.co.il
הי, משתפת בתקווה שאולי זה יכול לסייע למישהו: קולגה שלי שעוסקת בתחום הגיוס והייעוץ למוקדים מחפשת מגייסת ומראיינת טלפונית לחצי משרה מהבית!! *שעות העבודה: 9:00-13:00 *5 ימים בשבוע, התשלום הינו 40₪ לשעה, עם *עדיפות למישהו שיכול להוציא קבלה (פרילנס). *ניתן לשלוח קו"ח למייל: hadarhila@gmail.com חשוב- תקשורת טובה עם אנשים ויכולת וורבלית. בהצלחה!! [10:26, 23.12.2020] יוסי יואלמן: דרוש.ה רכז.ת שיווק וניו מדיה לכאן זה לא אולפן במשרה חלקית.*
הגדרת תפקיד כתיבת ותרגום החומרים שיווקיים של כאן זה לא אולפן (ניוזלטרים שוטפים בעברית ובאנגלית, פרסומים ברשתות החברתיות וגוגל וכו') פיתוח תוכן ותרגומו – בשיתוף קואופרטיב וצוות האולפן. ניהול קמפיינים מקצועיים ופיתוח נראות ברשתות – פייסבוק,אינסטגרם, לינקדין, טוויטר, גוגל אדס. דרישות תפקיד שליטה מוחלטת במדיות הבאות – גוגל אדוורדס, ממשק הפרסום של פייסבוק, ניסיון בפיתוח אתרים (עדיפות לוויקס) – חובה ניסיון בתוכנות גרפיות שונות – Photoshop, Illustrator, Moviemaker, או תוכנות מקבילות – יתרון. היכרות עם שדה החינוך הראדיקלי – יתרון יכולת ניסוח גבוהה בעברית ובאנגלית – חובה יכולת ניסוח גבוהה בערבית -יתרון משמעותי
כישורים אישיים: יכולת ארגונית, יכולת לעבוד מול מספר רב של גורמים, עמידה ביעדים תוך ירידה לפרטים הקטנים, יצירתיות, יכולת עבודה בצוות. יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות. קורות חיים אנא שלחו ל tinaumanagement@gmail.com
למכללה באזור המרכז דרוש/ה רכז/ת משאבי אנוש . השכלה תואר ראשון במשפטים ( רישיון עו"ד) חובה. ניסיון בתחום משאבי אנוש- חובה. תיאור התפקיד: הטמעת אסטרטגיית משאבי אנוש ובניית תכניות עבודה שנתית אחריות כוללת על יעדי משאבי אנוש טיפול שוטף בנושאי פרט: גיוס, קליטה וסיום העסקה, ייעוץ וליווי למנהלים ועובדים. ניהול ובקרה של תקציב משאבי אנוש בארגון: שכר, חופשות, שעות נוספות, פעילויות רווחה . 50% משרה – עם אופציה להגדלה ל- 75% קו״ח ל: simi@cts.org.il
בני ברק למשרד עורכי דין דרוש פקיד /פקידת הוצאה לפועל לחצי משרה עם ניסיון מוכח , רצוי ידע בהפעלת תוכנת יודפת , התחלה מיידית , קורות חיים והמלצות יש לשלוח ל danadoenyas@gmail.com
[10:29, 23.12.2020] יוסי יואלמן: אקסטרא מגייסת בימים אלה עובד/ת לתפקיד רכז/ת. אם אתם ראש גדול, שירותיים ואסרטיביים, מלאים ביוזמות ורוצים גם לעשות שינוי ולעזור לסטודנטים – בואו לעבוד איתנו בסביבה צעירה ודינאמית, ולהנות ממשרה שתעשיר אתכם ותתרום לניסיון המקצועי העתידי שלכם. והכל בתנאים מעולים ובאווירה כיפית. קו"ח ניתן לשלוח ל xtra_cv@student.co.il
משרה חלקית – 110-145 שעות חודשיות, בימים א'-ה', בטווח שבין השעות 8:30-18:30 תשלום נסיעות על פי חוק העבודה הינה במשרדי אקסטרא הממוקמים באוניברסיטת תל אביב תחילת עבודה – מיידית. המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה. הגשת מועמדות למשרה דרך הקישור >> [ https://bit.ly/2Pm3Vrd](l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fbit.ly%2F2Pm3Vrd%3Ffbclid%3DIwAR0aLEZVUEkPJjgXxmjsOopF7cQcVbJvjc5Q2mQIW2sL0xlksVWrQnVOpmE&h=AT1OAw3KYZMxRB_aa-G_g21_LQkXuCfe1cF1qJea-8JjbJEV-aznIiOViFv2-3EMhe0m…[0]=AT0ioYdFv627NocQfUvVr-r-Wy950lcwDN_iWyyucOE5tgPaHk-3LhlMjzKYiDd5cyol5OXiiVNz3WqzTFZipgg-2LhwMQZQ5P1C2muP6N5Q0PcpU48dbJr7eRPT9OxXRNvc8lyLvI-lbdQexq1HP-XqZuHKrgSRM5Fmn1ebf18WbtjQ6Cm0AiEkCGFlbIdkbiLimDeXaUOthNAo7qAj0w) או במייל xtra_cv@student.co.il
דרוש/ה מזכיר/ה למשנה למנכל בארגון ציבורי בתל אביב לשעות 15:00-19:00 עם אופציה לשעות נוספות התחלה מידית, משרה זמנית Oavraham2@leumit.co.il [12:38, 23.12.2020] יוסי יואלמן: 😷😷😷 לחברת MANPOWER דרושים מגישי עזרה ראשונה (מע״רים) /חובשים באזור תל אביב שכר מתגמל מאד!!! אודה למי מכם שיפרסם את ההודעה גם בקב רלוונטיות חברים ומכרים לפרטים ניתן לשלוח הודעה בואטסטפ לטלפון 0524848242 קורות חיים יש לשלוח לגלית Galits@manpower.co.il
[14:45, 23.12.2020] יוסי יואלמן: מה נשמעעע🤓 המשרד שלנו מחפש מזכירה 🤗 שעות פעילות 09:00-14:00 אזור המרכז,תא ובהמשך רמת גן יכולת ורבלית מכירתית ידע בסיסי במחשב קורות חיים אלי לוואטס או למייל 052-8017218 Anilatiby@gmail.com
[17:50, 23.12.2020] יוסי יואלמן: למחלקה לביקור סדיר למניעת נשירת תלמידים מבתי ספר בפתח תקווה, דרושים\ות חונכים\ות למטרות לווי לימודי וחברתי לילדים ונוער בסיכון. העבודה מלאת אתגר, מאפשרת צמיחה אישית וסיפוק רב. שעות העבודה גמישות, שכר שעתי 65 ש"ח ( ברוטו) עד 16 ש"ש. העבודה מתאימה מאוד לסטודנטים. קורות חיים יש להפנות למייל navams@ptikva.org.il
מחפשת בחור, לפני או אחרי צבא לשיעורי מתמטיקה בזום, מי שמתאים בבקשה לחזור 0544844262 מור.
[17:51, 23.12.2020] יוסי יואלמן: לחברה בפ"ת דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות לתחום התעשייה. ✅ ביצוע מכירות והתאמת מוצרים ללקוחות ✅ ליווי לקוחות קיימים, שימור ומתן שירות ✅ מעקב ובקרה אחר הזמנות
⚠️ ניסיון בתפקיד דומה-חובה ⚠️ נסיון בתחום התעשייה-יתרון משמעותי. ⚠️ הנדסאי/ת מכונות- יתרון משרה מלאה: ימי א-ד 08:00-17:20 יום ה- 08:00-16:20 שכר: 9000+בונוסים לשליחת קוח: dayanav@maof-group.co.il
[17:51, 23.12.2020] יוסי יואלמן: לחברת ארבל הנדסת חשמל העוסקת בהקמה ואחזקת מערכות חשמל הנמצאת באזור התעשיה נוף הארץ, צומת קסם, ליד ראש העין דרוש /ה חשמלאי /ת . התפקיד כולל: מתן שרותי אחזקה למערכות חשמל במתקנים שונים בארץ וביצוע פרויקטים. תנאים טובים למתאימים /ות עם אפשרויות רבות לקידום. המשרה כוללת רכב לצרכי עבודה. דרישות: – רישיון חשמל בתוקף מוסמך לפחות! -ניסיון מוכח בהתמודדות עם תקלות חשמל- חובה!. -ידע וניסיון בביצוע אחזקה שנתית למתקנים -לבעלי /ות מוטיבציה גבוהה ונכונות ללמוד ולהתפתח עם החברה! *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. למעוניינים נא להכניס קורות חיים בלינק הבא והמעסיק יחזור אליכם! www.jobninja.co.il/applicant_cv.aspx ההרשמה באמצעות ג'וב נינג'ה ללא תשלום וללא התחייבות
לחברה קבלנית בתחום החשמל , תשתיות ואחזקה הנמצאת באזור התעשיה נוף הארץ, צומת קסם, ליד ראש העין , דרוש /ה מהנ… [17:51, 23.12.2020] יוסי יואלמן: מהנדס/ת חשמל ואלקטרוניקה . לחברה מובילה בתחומה מה נדרש? ניסיון בניהול פרויקטים בתחום מיזוג האוויר . יכולת עבודה מול ממשקים מרובים סדר.ארגון .עמידה בלוחות זמנים . תנאים מעולים למתאימים . danielab.ezhasade@gmail.com ליווי אישי עד להצלחה!!
[17:51, 23.12.2020] יוסי יואלמן: מהנדס/ הנדסאי/ בקרי איכות למפעל טרומי – נא לציין בנושא מייל מספר משרה 1060 התפקיד כולל: הכנת תיקי ייצור, הוראות ייצור, בחינה ובדיקה הזמנת תבניות, חומרים ואביזרים, בדיקה לפני ואחרי היציקה והשוואה מול דרישת המתכנן, ביצוע בדיקות מעבדות מוסמכות, ניהול קשרי לקוחות. המשרה ממוקמת באזור בית שמש (מחצבת עציונה), א'-ה' 06:00-16:00/17:00, ו' 06:00-13:00. דרישות: השכלה- מהנדס/הנדסאי בנין – חובה ניסיון של כ- 4 שנים בעבודות גישור או במפעלים טרומיים!!!!!! קורות חיים להעביר למייל: nadya@ellers.co.il
[17:51, 23.12.2020] יוסי יואלמן: לחברה גדולה ומובילה בתחום עיצוב הבית דרוש/ה נציג/ת שירות טכני המשרה ממוקמת בשרון מענה טלפוני מקצועי ללקוחות (ללא מכירות) ואבחון טכני של התקלה. קישור בין גורמים שונים (טכנאים, מתקינים וכו') עבודה טלפונית ומול מחשב העבודה במשרה מלאה בשעות 8:00-16:30, יש גמישות קלה בשעות דרישות: ✅ניסיון בשירות לקוחות – חובה רקע טכני, ראייה מרחבית ויכולת קריאת שרטוטים – חובה ✅הכשרה כהנדסאי/ת אדריכלות או מעצב/ת פנים או הכשרה דומה – ייתרון משמעותי ✅תודעת שירות גבוהה, סבלנות ואורך רוח, יכולת התמודדות עם מצבי לחץ – חובה ✅ידע וניסיון בעבודה מול מחשב (אופיס) – חובה * משרה מס׳ #102290 מיועדת לגברים ונשים כאחד קורות חיים עבור משרה 102290 לאימייל svtanatv@gmail.com